Maskiner.

Maskiner.

Maskiner er en gren av oppfinnelsens ferdighet, som tjener som motstykker til innretninger. Maskiner ble introdusert med en oppdatering 18. september 2017.

Maskiner er bygget i den tidligere sperrede bakre delen av oppfinnelsesgildet. Ved a na 60 oppfinnelse, vil Doc tilby en kort, valgfri oppl ring pa maskiner (som kan hoppes over nar som helst etter start).

Mekanikk Rediger.

En maskin hotspot.

Generator og ladning Rediger.

Den forste maskinen er generatoren. Bare en generator kan bygges, selv om den kan oppgraderes to ganger. Generatoren konverterer guddommelige ladninger til «maskinladning» og distribuerer dette til alle de andre maskinene i guilden.

Generatoren har ogsa maksimal kraftfordeling, og hver maskin bruker noe av denne tildelingen. Oppgradering av generatoren gir mer kraft, og oppgraderte versjoner av de andre maskinene krever mer strom. Nye maskiner kan kun bygges hvis det fortsatt er nok strom tilgjengelig for dem; Du kan sjekke dette ved a svinge over energikonetet i bygningsgrensesnittet eller sjekke generatoren. A ha alle 5 tier 2-maskiner vil kreve totalt 260 effekt, og siden Jumbo-generatoren bare gir 160 effekt, er det ikke mulig a ha alle 5 tier 2-maskiner bygget pa en gang.

Nedgraderingsmaskiner gir erfaring som lavere nivaversjon igjen, men vil bruke ekstra materialer.

Bygg Rediger.

Maskiner er bygget pa hotspots i oppfinnelsen Guild kjelleren. Det er 6 hotspots, og noen av maskinene kan bygges i noen av hotspots. Man kan bygge flere kopier av en enkelt maskin. Bygningsmaskiner koster et betydelig antall materialer.

En gang bygget, kan maskiner oppgraderes (ved hjelp av flere materialer) til en kraftigere versjon som behandler mer, men ogsa koster mer krafttildeling og maskinladning for a kjore.

Bruk Rediger.

Maskiner utforer sin tilknyttede handling automatisk hver time, i timen – «maskinfeltet». De loper selv nar spilleren er offline. Hver maskin behandler en annen mengde handlinger i timen, til en bestemt kostnad for maskinladning (og noen ganger ekstra elementer). Inngangene behandles til utganger ved maskinfeltet.

Maskiner vil fortsette a behandle sa lenge de har maskinladning og inngangsposter, og sa lenge det er plass i utgangssporene.

Grensesnitt Rediger.

Generatoren viser hvor mye maskinladning og stromfordeling som brukes og tilgjengelig. Maskinladning kan etterfylles med guddommelige kostnader – 3000 maskinavgift per guddommelig kostnad.

Maskinens hotspot-grensesnitt.

Maskiner har tre inngangspor som aksepterer alle elementer som er relevante for maskinen – men elementer pa over 500 000 Grand Exchange-verdier hver kan ikke legges inn, og heller ikke forstorrede elementer. Elementer behandles fra venstre til hoyre, som er markert med et markert firkant rundt elementet som skal behandles ved neste maskinfelt.

Baren i midten viser total maskinladning tilgjengelig i generatoren, med den lille merkingen som viser hvor mye maskinen vil kreve for a fullstendig behandle alle innganger.

Det er tre utgangsspor, hvor de behandlede elementene skal plasseres, med en beregning av hvor lang tid det tar a behandle alt (til enten ladning eller innganger gar tom).

Maskiner Rediger.

Generatorer Rediger.

Maskiner Rediger.

Bruker spillernes nav rende soppelpavirkning.

Analyse Rediger.

Kumulative krav Rediger.

Materialet krav til a bygge begge maskinens nivaer (tre nivaer for generator) samtidig.

80, 100, 100, 15, 80.

Utgang og vedlikehold Rediger.

En guddommelig avgift koster 81.865 mynter og gir 3000 maskinavgift, slik at hver maskinladning koster det samme som en enkelt kostnad: 27,29 & # 160; mynter. Produksjonen og kostnaden for hver maskin (inkludert sekund re ingredienser som vannflasker, natur runer og brannrunner) er oppfort nedenfor:


Hallo! Vil du spille i det største kasinoet? Vi samlet det for deg. Registrer deg nå!